Josef Martinek píše:Viditelné rozdíly MiG-21MF z produkce závodu číslo 30 Znamja Truda v Moskvě v letech 1969 až 1974 (na obrázku vlevo) a z produkce závodu číslo 21 v Gorkém v letech 1975 až 1976 (na obrázku vpravo).
6. Dodatečné zesílení na spodní straně klapky..
Miloslav píše:Veškerá dokumentace byla česká, pokud se dělalo něco podle výrobce, měli jsme dokumentaci v ruštině.
Jinak LOK nebyl uživatel ale opravář
Miloslav píše:Důležité je, že dodatečné zesílení klapky se provádělo jen na letounech vyrobených v moskevském závodě.
V osmdesátých letech minulého století jsem byl často v LOK. Prováděla se tam SO na našich MiG-21MF vyrobených v roku 1975 v Gorkém. Na nich úprava klapek nebyla vyžadována.
Josef Martinek píše:Miloslav píše:Důležité je, že dodatečné zesílení klapky se provádělo jen na letounech vyrobených v moskevském závodě.
V osmdesátých letech minulého století jsem byl často v LOK. Prováděla se tam SO na našich MiG-21MF vyrobených v roku 1975 v Gorkém. Na nich úprava klapek nebyla vyžadována.
To je velmi špatná informace.
Možná jste tam byl často, ale já osobně, se svým kolegou jsme to dělali, jako specální zakázku MNO.
K této úpravě patřila i úprava boty (krytka kování klapky)
Dělalo se to na všechny klapky, nejen na mašinách, co byly na SO či GO, ale vozili nám klapky od útvarů, naši servisáci .
Myslím , že na toto téma, vím docela hodně
Leonardo01 píše:Zdravím všechny!
Obracím se na zdejší znalce s prosbou o informace, zda české/československé spárky US/UM někdy nosili na podkřídelních závěsnících vůbec něco?
Na většině fotografií jsou tyto závěsníky buď prázdné nebo jsou na nich maximálně APU pro rakety R-3S.
Nenašla by se nějaká fotka např. s raketnicí UB-16 nebo s něčím jiným?
Předem všem děkuji za reakce!
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků