Kubouš píše:A měl už někdo v ruce MDčka nebo B717 od Easternu?
Nevydržalo som a naprieč diaľnicou lemovanou Temelínmi som okamžite po odložení zvrškov z ciest po kit show (Model/Brno + Zima) zarezal dve MD-čka 11 a 87.
Neviem, či moje nadšenie z faktu, že aj takéto tipy uzreli ledlampy modelárskych kutlochov prebíja jasnú myseľ ?
Môj názor je, že nová produkcia ukrajinských šikulov, nech už sa volajú akokoľvek a svoju produkciu zaštiťujú pomaly neprehľadným lesom značiek, je v rámci použitej technológie famózna. Je pri tom zo spracovania viac ako jasné, že to vychádza z jednej dielne. Keď porovnám staré prebaly EE, napr B-757 s týmito dvomi kúskami, posun ohľadom detailov, ich spracovania zdá sa je priepastný. MD- 11, skúšobné lícovanie bez problémov, krídlo nádherne tenké odtokovky, u MD-87 skoro na papier, čo sa prejavilo skrútením výlisku (možno aj zbrklé vytiahnutie z formy). Myslím ale, že sa to po zlepení sendviča dá "naporádeček". Obtisky pre požiarny MD-87 tlačili v BOA, vypadajú skvele.
Predná podvozková noha v oboch dopravných falusoch je ale "prekonštruovaná". Nie som si istý, koľko sviatočných lepičov toto dá dokopy, resp lepičov airlinerov
zvyknutých na zjednodušenia od Revellu, alebo Minicraftu. O čo ide ? Potrebujete zlepiť celú mechaniku z jednotlivých tiahel, vlepiť do bočnice, ustriehnuť, aby to celé bolo v 3 osiach naraz a aby vám to potom zaklaplo do druhej bočnice. Až po prilepení tohoto celku so šachtou môžete uzavrieť trup, aby vám titerná trčiaca predná podvozková noha vytrvalo zavadzala pri všetkých ďalších postupoch a zo šachty dokopy nebolo veľa vidieť. Výsledok je ale bohovský a ak ešte natiahnete hydrauliku, ámen tma, nebíčko v papuľke, orgazmus... Ešte je otázne, ako to bude držať závažím zaťažený predok, resp. ako dlho? Pre ilustráciu vyššie uvedeného prikladám foto.
Kapitolou samo o sebe sú ceny východnej partičky, už som to tu niekoľkokrát spomínal a nechcel by som sa opakovať Nedá mi však nespomenúť ďalší bonbónik. Vznikol nový (?) producent, alebo je to možno rovnaká partia s iným brandom (chalani nikde neuvádzajú korešpodenčnú adresu, asi aby ich chalani z daňových kancelárii nevyrušovali pri práci ) Ponúka(jú ) lepty s mnohými užitočnými časťami (viacnásobné hydraulické vedenia pre hlavné podvozkové nohy, antény, lopatky kompresoru, turbíny a pod a niekedy zbytočné časti (aby tam niečo bolo) ako nákladové dvere, ktoré sa lepia na trup a defacto brutálne nad povrchom vystupujú... Ale vcelku fakt zaujímavé, ale napríklad cenovka za lept pre MD-11 že 36,90 USD bez pošty ? Rytmus by zabil " čo ti j...e ? " Možno si spočítali, že keď predajú za tie prachy 30 kúskov tak budú v plnke ako pri predaji 200 )
http://metdetails.com/
Naposledy upravil Raymond Kaňa dne 17 led 2018, 12:45, celkově upraveno 3