http://www.mars.slupsk.pl/fort/mig/ nevím jestli těm kamuflážím věřit
treba ich brať s rezervou, najlepšie je to porovnávať s fotkami, aj tak sú dosť schematické. Napríklad pri poľských je dosť zmien, pretože teraz postupne prechádzajú GO a mení sa aj kamufláž.Tkadlec Jaroslav píše:http://www.mars.slupsk.pl/fort/mig/ nevím jestli těm kamuflážím věřit
Argonaut píše:ahoj, nemáte někdo aktuální foto Migů, které po rozpadu ČSFR připadly SK? Někde jsem četl, že jsou všechny odstavené někde na letišti a nelítá ani jeden. Je to pravda? díky.
bolter píše:a doslova hnijú na Sliači.
bolter píše:Momentálne lietajú dva kusy, oba sú to jednomiestne stroje. 3709 a 3911, pred pár rokmi prešli generálkou v LOT v poradí, ako som napísal, majú inú kamuflážnu schému (šedozelenú, rozmiestnenie polí podobné ako dostávali spárky vo výrobnom závode, každý kus má však iné odtiene a tvar trupových čísel). Teraz sú modernizované na verziu AS. Pred týmito dvoma jednomiestnymi prešiel GO aj dvojmiestny kus 4401, od roku 1994 tuším až do roku 1999(2000), ten mal podobnú kamufláž ako neskôr dostali 3709 a 3911, ale zas iné odttiene aj tvar čísel. Lietal do roku 2006, teraz je už vyradený. Ostatné jednomiestne pôvodne československé migy už dlho nelietajú a doslova hnijú na Sliači. http://www.airliners.net/photo/Slovakia ... 0979813/L/
Argonaut píše:Bratia, co takhle poslat jeden kousek do Kbel, než úplně zreznou:)
Uživatelé procházející toto fórum: Karel Pilát, Petr Tomančák a 54 návštevníků