To Harvy, všechny exportní mašiny od Su-22 po Su-22M3 včetně spárek měly motory R-29. V roce 1976 ministerstvo leteckého průmyslu SSSR zakázalo vývoz motorů Al-21, protože jich mělo nedostatek vzhledem k potížím ve výrobě a potřebovalo je pro vlastní Su-17, Su-24 a MiG-27. Není tedy pravda, že si zahraniční zákazník mohl vybrat, jaké motory si přeje, jak se někde píše. Zákaz byl odvolán až v roce 1984, takže Su-22M4 a Su-22UM3K už měly motory AL-21. Maďarské Su-22M3 byly dodávány s protiradiolokačními raketami CH-25MP a Vjugou, irácké a syrské Su-22M3 s raketami CH-28 (nikoliv CH-22). Nikam jinam Su-22M3 nebyly exportovány (mylně se někdy uvádí Lybie a další státy, ty ale měly Su-22M). Nedávno jsem objevil na internetu způsob ovládání rakety CH-28 na prvních sérií Su-17M3 s kontejnerem Metel-1A. Su-22M3 neměly zaměřovací indikátor Luč místo TV obrazovky jako Su-17/22M4 ale jiný indikátor místo ovládací skříňky zaměřovače PBK-3 vlevo dole na palubní desce..