Stránka 10 z 10

Re: P-40 bez rozdielu verzie

PříspěvekNapsal: 10 bře 2021, 22:35
od zabra
smazano pro duplicitu

Re: P-40 bez rozdielu verzie

PříspěvekNapsal: 11 bře 2021, 14:09
od Otto Oťák Flégr
Jan Pavlik píše:Hned první odkaz.....


Díky. Tak jsem snad zakletej nebo co? :nuts:
Honzo, co jsi zadal do vyhledávače? Já opsal název přesně podle návodu, pak některá hesla vynechal, kombinoval slova.....apod. :oops:
Vylezly i některé pěkné fotky, ale ne ta pravá! Hledal jsem jen na tabletu, ale nemyslím si, že by to mělo mít nějaký vliv! ( na funkci rostlináře) :grin:
Abyste neřekli, že jsem úplnej nýmand, tak tu máte ukázku:

Re: P-40 bez rozdielu verzie

PříspěvekNapsal: 23 bře 2021, 14:23
od MartinP
Zajímavý Kittyhawk Mk.IV (P-40 N) se zkráceným rozpětím, 450. peruť RAAF.

Re: P-40 bez rozdielu verzie

PříspěvekNapsal: 23 bře 2021, 14:35
od TomCZ
Toho má DK v obtiscích :)

Re: P-40 bez rozdielu verzie

PříspěvekNapsal: 09 dub 2021, 22:50
od Boldricus
Tak to tady zase trochu oživím.

Obrázek

Kittyhawk I (P-40E), 75. perutě RAAF, se plácá v blátě v zátoce Milne Bay, Papua - Nová Guinea září 1942

Obrázek
Kittyhawk I, 75. peruť RAAF, Milne Bay září 1942

Obrázek
Zbrojíři podvěšují pumu pod Kittyhawk. Tolik bláta jako na fotkách z Milneovy zátoky sem fakt eště neviděl. Takže Australský péčtiřicítky z Nové Guineje si může dopřát i "technikář", páč může vesele blátit jak je z východní fronty zvyklej. :D
Ty mašiny musely bejt neskutečně zasraný.

Obrázek
"Parkování" Kittyhawku 76. perutě RAAF na letišti v zátoce Milne Bay, září 1942

Díky hledání fotek sem narazil na pěknej článek o Milneově zátoce, zajímavý čtení
https://www.3squadron.org.au/subpages/MilneBayBattle.htm

Re: P-40 bez rozdielu verzie

PříspěvekNapsal: 10 dub 2021, 11:56
od Boldricus
Další náhodnej úlovek, tentokrát na Tumbrl, ale to se vám bude líbit.

Obrázek
20th PG, základna Hamilton Field, Kalifornie, prosinec 1941. mám takovej pocit, že u 20PG se cvičila většina pilotů, kteří pak byli odesláni na přelomu let 41/42 do Austrálie, bohužel teď nemám u sebe knihu, kde bych si to ověřil.

Obrázek
Popisek říká: 36th Pursuit Group P-40C, 1941-1942, takže naše známý "Péčtyřicítky z Karibiku" ;-)
Podle tety Wiki se šestatřicátá v květnu 42 přesunula zpět do států, aby přezbrojila na Thunderbolty a připravila se na nasazení v Evropě, P-40C tak nechala v Panamě

Obrázek
Popisek u fotky: P-40K na letišti Bismarck Airport v Severní Dakotě, začátek roku 1944. Pravděpodobně jde o transfér na základnu Ladd Field na Aljašce. Off topic otázka za tisíc, kde se vyráběly Airacobry pro Rusko, že se jedna nechá vyfotit uprostřed prérií na středozápadě?

Re: P-40 bez rozdielu verzie

PříspěvekNapsal: 22 led 2022, 23:58
od slavkoss
zdravim pani,
poprosil by som o radu ohladom P-40 Borisa Safonova.
ake farby mohli pouzit na vrchne a spodne plochy, modra a svetlo modra ci sky? ci sa jedna o dlho tradovany omyl.

Re: P-40 bez rozdielu verzie

PříspěvekNapsal: 23 led 2022, 13:07
od MartinP

Re: P-40 bez rozdielu verzie

PříspěvekNapsal: 23 led 2022, 21:11
od slavkoss
dakuje za link. :wink:

Re: P-40 bez rozdielu verzie

PříspěvekNapsal: 22 úno 2022, 19:33
od Lubomír Kerék
Páni Hawk-y od Flying Tigers mohli mať podvesenu nádrž alebo bombisku?

Re: P-40 bez rozdielu verzie

PříspěvekNapsal: 22 úno 2022, 21:24
od JimiX
Ahoj. Nee. Až Éčka u 23FG (:)

Re: P-40 bez rozdielu verzie

PříspěvekNapsal: 23 úno 2022, 12:58
od fortune
Boldricus píše:Off topic otázka za tisíc, kde se vyráběly Airacobry pro Rusko, že se jedna nechá vyfotit uprostřed prérií na středozápadě?


Wheatfield (Buffalo), NY - kousek od Niagara Falls. Na Aljašku se lítalo z Great Falls, MT. A do Montany z Buffala přes Chicago - ND (a tedy i Bismarck) je přímo na cestě (:)

Re: P-40 bez rozdielu verzie

PříspěvekNapsal: 24 úno 2022, 15:56
od Michael Skočil
Něco na Curtissy od AVG.

Re: P-40 bez rozdielu verzie

PříspěvekNapsal: 18 dub 2024, 20:45
od MARABU
Trošku připomenutí tématu. :-D