Ted se chci pustit do Bf 109 F-2 a koukal sem na tuto kamufláž a opět dvě možnosti... a která je správná??? Edící mají kombinaci barev 74/75/76 a poláci uvádějí 71/02/65 i když ta druhá možnost vypadá zajímavějí... není na tuto mašinu nějaká fotka prosím...dík.
Tak to jsem v háji ,protože mám kokpit v RLM66 a sedačku co je ve stavebnici...???? tak budu muset udělat jinou mašinu.To je tak jak si dřív neseženu nějaké podklady tak ted vybrat jinou...děkuji za fotky a rady moc...
S farbou nestresuj, podla fotky to vyzera uz na RLM66. Porovnaj si trojuholnik konstrukcie v prechode kridlo-trup- vysunute klapky chladica co bolo v RLM02, vnutro klapiek chladica by malo byt tiez RLM02, tak isto aj podvozkove nohy ktore su v tieni a su aj tak svetlejsie ako kokpit ktory je priamo na slnku a keby bol v RLM02 tak by mal byt rovnako svetly ked nie este viac podla mna. Ked beries do uvahy ze kamuflaz nechas RLM02/71 tak aj oproti kamuflaznym farbam je twn kokpit tmavsi. Porovnavam to priamoo v LiF 03 special nie zo scanu co je tu.
Naposledy upravil pufo dne 07 led 2018, 13:52, celkově upraveno 1
Ahojte. Môžem sa pridať aj ja s jednou otázkou? Ako je to v prípade tohoto stroja? Mám za to, že by to mohla byť tiež kombinácia 71/02/65 plus staršia sedačka a kokpit 02. Čo vy na to?
Pufo ma urcite pravdu co sa tyka farby kokpitu,ked ma kvalitnejsie foto,osobne mu verim,ja som pisal z hlavy,snimky som nestudoval. Zlta 4 spada do obdobia ked 74/75 este neboli zavedene a aj W.Nr.je 9538,co naznacuje na starsi typ sedacky.Novsie boli od 10xxx,pokial mam ok info.Na tu masinu existuje viacero snimkov no z ani jednej sa to neda s urcitostou urcit.Snad z tejto,(vybrata sedacka?),vedla masiny na pravo.
Chcel by som k téme Bf 109F-2 priložiť jednu otázku. Na 109F-2-kách sa používali dva rôzne typy krytu pozičného svetla.
- Typ 1 bol malý kvapkovitý farebný kryt, podobný tomu, ako sa používal na pozičkách pre Fw 190. - Typ 2 bol číri kryt s farebnou žiarovkou vo vnútri, ktorý sa stal pre Bf 109 štandardom až do konca vojny.
Existuje nejaký kľúč, ako určiť, ktorý typ krytu pozičky použiť ? Doteraz som mal za to, že mašiny z okrúhlym otvorom šachty pre kolesá majú vždy Typ 2, a tie s lichobežníkovým otvorom používali Typ 1, ale fotky ukazujú, že to nebolo celkom tak.