Pásky, tmely, RAM nátěr ... Když tak přemýšlím nad tím, co jsem viděl ve videu, ty krycí plechy(plasty) montované zpět vypadaly velmi čistě. Jestli tedy odšroubování nějakého krytu znamená odloupnout, odškrábnout vrstvu RAM, tmelu a pásky, omytí do čista a po zpětné instalaci to samé v obráceném gardu. Spáry přelepit páskou, šrouby zamáznout tmelem a celé to znovu přetřít, no spíš přestříkat RAM nátěrem. Pak začínám chápat ty informace o velmi nákladných opravách RAM nátěru. A zároveň si to celé představit v polních podmínkách? Ne, tohle nepůjde dělat pod plachtou ve vaťáku a palčácích
To už chce minimálně vytápěný stan a ten už se někde u dálnice jen tak neschová před IČ kamerami dronů a satelitů.
Mimochodem. Padla zde zmínka o svidříku a kolovrátku a že jeho užití má v tomto případě význam. Mám dojem, že zde není úplně jasno v pojmech. To co používají ve videu je kolovrátek (zalomená hřídel). Trochu neohrabané, viklá se to a z klasické drážky, PH či PZ vyskakuje a žvejká. TORX už je lepší. Hodí se i pro větší utahovací momenty (má páku). Svidřík je něco jiného. Podobá se klasickému šroubováku. Rukojeť je na dříku uložena volně otočně a dřík má šroubovici po které se posunuje jezdec nahoru a dolů (případně dopředu a vzad ... pánové jistě znají) a vyvolává točivý pohyb bitu. Modernější typy mají i rohatku, takže fungují jako ráčna. Vhodný pro rychlé vytočení dlouhých šroubů, ale jen s malým utahovacím momentem. Sorry za OT. Taky stačilo dát odkaz na Wikipedii ...